مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-15پزشكي

بیماران کرونایی تا 10 روز ناقل ویروس هستند/دردهای عضلانی بدون دلیل را جدی بگیرید


در هفته گذشته برخی مطالعات منتشر شده نشان داده که بیماران کرونایی حداقل تا 10 روز ناقل ویروس کرونا هستند این در حالی است که ما معتقدیم این بیماران تا 14 روز نیز می توانند ناقل ویروس کووید 19 باشند.

- ایسنا/کرمان یک پزشک عمومی گفت: در هفته گذشته برخی مطالعات منتشر شده نشان داده که بیماران کرونایی حداقل تا 10 روز ناقل ویروس کرونا هستند این در حالی است که ما معتقدیم این بیماران تا 14 روز نیز می توانند ناقل ویروس کووید 19 باشند.

دکتر افشین اسدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز اغلب مردم اطلاعات زیاد و دست و پا گریخته ای از ویروس کرونا پیدا کرده اند اظهار کرد: متاسفانه برخی از این آگاهی ها نیز درست نیست و باید از سوی مسئولین این باوهای غلط کرونایی را اصلاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه افراد مبتلا به کرونا بعد از ابتلا به این ویروس تا 14 روز می توانند ناقل این ویروس باشند اظهار کرد: در هفته گذشته برخی مطالعات منتشر شده نشان داده که بیماران کرونایی حداقل تا 10 روز ناقل ویروس کرونا هستند این در حالی است که ما معتقدیم این بیماران تا 14 روز نیز می توانند ناقل ویروس کووید 19 باشند.

این پزشک عمومی با تاکید بر اینکه نیمی از تلاش ها ما بر روی این موضوع باید متمرکز باشد که فرد ناقل ویروس را انتقال ندهد و افراد سالم نیز این ویروس را دریافت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی تا 10 روز ناقل ویروس هستند/دردهای عضلانی بدون دلیل را جدی بگیرید

بیماران کرونایی تا 10 روز ناقل ویروس هستند/دردهای عضلانی بدون دلیل را جدی بگیرید