مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-15حوادث

تصادف رانندگی در مسیر میدان بسیج تبریز، 2 مصدوم بر جای گذاشت


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از مصدوم شدن دو نفر به دنبال تصادف رانندگی در مسیر میدان بسیج خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از مصدوم شدن دو نفر به دنبال تصادف رانندگی در مسیر میدان بسیج خبر داد.

علیرضا زبردست در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: شب گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو و کامیون در مسیر میدان بسیج، دو سرنشین خودرو پژو مصدوم و روانه اورژانس شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو به هنگام حرکت در مسیر میدان بسیج با یک دستگاه کامیون باری برخورد کرده و راننده مرد و سرنشین زن آن، مصدوم شده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، وی اضافه کرد: سرنشین زن در این تصادف در داخل خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با رعایت اصول امداد و نجات وی را به بیرون منتقل کرده و هر دو مصدوم این حادثه را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه بیشترین حوادث بر اثر بی احتیاطی ها رخ می دهد از شهروندان درخواست کرد به هنگام رانندگی، اصول ایمنی را رعایت و از هر گونه اعمالی که منجر به بروز حوادث شود خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف رانندگی در مسیر میدان بسیج تبریز، 2 مصدوم بر جای گذاشت

تصادف رانندگی در مسیر میدان بسیج تبریز، 2 مصدوم بر جای گذاشت