مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 03:402020-07-15ورزشي

وکیل باشگاه سپیدرود: حق باشگاه و هواداران را می گیریم


وکیل باشگاه سپیدرود معتقد است این باشگاه به تمامی تعهدات خود در قبال مهدی پاشازاده عمل کردند و دلایلی که برای جدایی او عنوان کرده اند کاملاً کذب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی پاشازاده تنها دو بازی پس از حضور در تیم سپیدرود، عطای ادامه کار در این تیم را به لقایش بخشید و با توجه به اینکه تحت قرارداد این تیم قرار داشت در اقدامی عجیب با شاهین شهرداری بوشهر مذاکره کرده و درنهایت قرارداد جدیدی با این تیم می بندد.

    سیامک میرزازاد، وکیل باشگاه سپیدرود در ابتدا به مفاد اصلی قرارداد با پاشازاده اشاره کرد و دراین باره اظهار کرد: مهدی پاشازاده با باشگاه سپیدرود برای هفت هفته قرارداد امضا کرد و باشگاه برای دوهفته ای که ایشان در تیم بود تعهدات قراردادی خود را به طور کامل به انجام رسانده و برای ایشان در بهترین هتل شهر سوییت گرفت و مبلغی را هم به عنوان پیش پرداخت به وی پرداخت کرد.

وی با اشاره به اظهارات مسؤولان شاهین بوشهر کفت: دوستان در باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کردند دلیل کار غیراخلاقی مهدی پاشازاده در مذاکره و قرارداد با آن ها عدم رعایت تعهدات باشگاه سپیدرود بوده، یا به جهت عدم آگاهی ایشان از مفاد قرارداد بوده و یا به اراده خود اقدام به اظهارات کذب نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل باشگاه سپیدرود: حق باشگاه و هواداران را می گیریم

وکیل باشگاه سپیدرود: حق باشگاه و هواداران را می گیریم