مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-14اقتصادي

دولت در این یک سال باقی مانده دست به دست مجلس دهد


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در همین یک سال باقی مانده دست به دست مجلس دهد و قوانینی که در این سال ها روی زمین مانده را اجرا کند.

- علی اصغر عنابستانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مجلس یازدهم اهل تعامل با دولت است، تصریح کرد: این تعامل باید دوسویه باشد، در این یک ماهی که از شروع به کار مجلس یازدهم می گذرد ما شاهد نوسانات شدید در قیمت طلا و ارز بودیم که مجلس و نمایندگان نمی توانند نسبت به این مساله بی تفاوت باشند.

وی با تاکید بر اینکه البته نباید برای حل مشکلات امیدی به اینکه چه کسی در آمریکا رییس جمهور می شود ببندیم، خاطرنشان کرد: ساختار اداره کشور در آمریکا ، ساختار منسجمی است، ممکن است هر دولتی که در آمریکا سر کار می آید، در نوع برخورد با ما، نسبت به دولت های قبلی این کشور متفاوت عمل کند اما در نهایت همه آنها دنباله رو یک سیاست هستند و این موضوع در تمام این 40 سال به ما ثابت شده است، بنابراین نباید تمام تمرکز خود را بر روی تعامل با آمریکا بگذاریم چراکه این مساله دستاوردی برای ما نخواهد داشت.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: ما باید از ابتدا بر قابلیت های درونی خودمان و اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری هست تمرکز می کردیم، اقتصاد مقاومتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در این یک سال باقی مانده دست به دست مجلس دهد

دولت در این یک سال باقی مانده دست به دست مجلس دهد