مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-14ورزشي

تغییر مسیر تست دوپینگ از بازیکنان فوتبال/ ذخیره ها در امان هستند


ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) به خاطر شرایط کرونا و لزوم اعمال برخی محدودیت ها، تغییراتی در مورد نحوه نمونه گیری از ورزشکاران و به خصوص بازیکنان فوتبال ایجاد کرده است.

- ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) به خاطر شرایط کرونا و لزوم اعمال برخی محدودیت ها، تغییراتی در مورد نحوه نمونه گیری از ورزشکاران و به خصوص بازیکنان فوتبال ایجاد کرده است.

فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایط جدیدی که به خاطر کرونا بر نحوه گرفتن تست دوپینگ از ورزشکاران ایجاد شده، توضیح داد و تاکید کرد که باید و نبایدهای اعمال شده دراین زمینه طبق پروتکل های آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) است.

وی گفت: طبق پروتکلی که از سوی وادا به تمام کشورها اعلام شده است، نمونه گیری از ورزشکاران باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک و دستکش، به کار گیری مواد ضد عفونی کننده در زمان کنترل دوپینگ و شستشوی مرتب دست ها انجام شود.

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با تاکید بر اینکه هدف از رعایت این پروتکل ها حفظ سلامتی و پیشگیری از انتقال ویروس کووید 19 هدف است، خاطرنشان کرد: در این مورد هم سلامتی ورزشکار موردنظر است و هم سلامتی تیم کنترل دوپینگ، دیگر اینکه اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مسیر تست دوپینگ از بازیکنان فوتبال/ ذخیره ها در امان هستند

تغییر مسیر تست دوپینگ از بازیکنان فوتبال/ ذخیره ها در امان هستند