مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-14ورزشي

گله مندی فولاد از پاسخگو نبودن سازمان لیگ در آستانه بازی با پرسپولیس


باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده است که فدراسیون و سازمان لیگ هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه باشگاه فولاد برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس نداده است.

- ایسنا/خوزستان باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده است که فدراسیون و سازمان لیگ هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه باشگاه فولاد برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس نداده است.

طبق برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، روز پنجشنبه تیم های فوتبال پرسپولیس و فولادخوزستان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

این برنامه در حالی است که فولادی ها به دلیل ابتلای بالای 25 درصد از اعضای تیم شان در دو هفته گذشته مقابل نساجی و نفت مسجد سلیمان به میدان نرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بع تقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، اعضای این تیم اخیراً در دو مرحله تست PCR زیر نظر ایفمارک شرکت کرده اند که نتایج این تست ها به اطلاع سازمان لیگ رسانده شده است البته پاسخ تعدادی از تست ها نیز ساعتی گذشته به دست مسولان باشگاه رسیده است اما به یک باره اتوماسیون سازمان لیگ برای باشگاه فولاد به علل نامعلومی قطع شده است تا تنها راه ارتباطی رسمی این باشگاه با سازمان لیگ از ساعت 19 امروز (24 تیر) مسدود شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله مندی فولاد از پاسخگو نبودن سازمان لیگ در آستانه بازی با پرسپولیس

گله مندی فولاد از پاسخگو نبودن سازمان لیگ در آستانه بازی با پرسپولیس