مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 16:552020-07-14اقتصادي

70 میلیارد تومان توسط سپاه برای محرومیت زدایی در ایلام هزینه شد


فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام با اشاره به برنامه های سپاه برای محرومیت زدایی در استان، گفت: تاکنون 70 میلیارد تومان توسط سپاه برای محرومیت زدایی در ایلام هزینه شده است.

- ایلام- فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام با اشاره به برنامه های سپاه برای محرومیت زدایی در استان، گفت: تاکنون 70 میلیارد تومان توسط سپاه برای محرومیت زدایی در ایلام هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی عصر روز سه شنبه در نشست احیای کانال های کشاورزی در مناطق مرزنشین ایلام در محل استانداری ایلام اظهار مرد: تاکنون 70 میلیارد تومان از اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای احداث خانه های محرومین، مسجد، غسالخانه، خانه بهداشت، سالن های ورزشی در مناطق دور افتاده و محروم استان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: بزرگترین دستاورد پروژه های محرومیت زدایی وحدت و همدلی مردم و مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم در شرایط تحریم است.

سردار شاکرمی بیان کرد: ایجاد شبکه های آبیاری کشاورزی امیرآباد مهران با یک هزار و 500 هکتار، روستای بردی دهلران با 130 هکتار، ملک آباد و پل شکسته ملکشاهی با 170 هکتار در باغات و اراضی کشاورزی با همکاری سپاه پاسداران، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور آب باعث افزایش و رونق تولیدات کشاورزی، اشتغالزایی، مهاجرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 میلیارد تومان توسط سپاه برای محرومیت زدایی در ایلام هزینه شد

70 میلیارد تومان توسط سپاه برای محرومیت زدایی در ایلام هزینه شد