مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:052020-07-14اقتصادي

نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در قزوین تشدید شود


با نظارت مستمر بر توزیع کالاهای اساسی ضمن حذف واسطه ها باید نحوه تأمین و توزیع کالاهای اساسی در استان بدقت کنترل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قاسمی روز سه شنبه در دومین نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان که در دادسرای قزوین برگزار شد اظهار داشت: در شرایطی که فشار تحریم های ناعادلانه دشمنان به چرخه اقتصاد کشور و معیشت مردم آسیب زده باید در راستای کمک به مصرف کننده و تولیدکنندگان تمامی دستگاه ها و نهادها وارد میدان شوند.

وی بیان کرد: در این میان برای کنترل بازار باید نظارت ها در بخش توزیع و تأمین بیشتر شود تا از سو استفاده برخی افراد هم جلوگیری شود.

دادستان قزوین افزود: نظارت بر توزیع کالا از مبدا می تواند از بی نظمی در مراحل بعدی جلوگیری کند و در این میان حذف واسطه گری هم ضروری است.

قاسمی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در حوزه عرضه کالاهای مختلف ضعف نظارت در شبکه توزیع است که موجب شده دلالان حضور بیشتری در شبکه پیدا کنند و بر قیمت ها تأثیر بگذارند.

دادستان عمومی و انقلاب یادآور شد: در تأمین امنیت مواد غذایی نیازمند برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم با ذخیره سازی مناسب کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر و دیگر مایحتاج عمومی درست حرکت کرده و نیازها را به موقع تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در قزوین تشدید شود

نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در قزوین تشدید شود