مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-14سياسي

انتقاد از عدم موافقت با 14 طرح اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری


مدیرکل برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری خطاب به نوبخت با انتقاد از عدم موافقت با 14 طرح اقتصاد مقاومتی دارای اولویت این استان، گفت: از شما در خواست داریم با این طرح ها موافقت کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد علی شهریارپور بعد از ظهر امروز در حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: استان چهارمحال و بختیاری استانی محروم نیست، چون ظرفیت های بسیاری بزرگی دارد که با در نظر گرفتن این همه استعداد خدادادی به کار بردن واژه محرومیت برای این استان هم جالب نیست.

مدیرکل برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهارمحال و بختیاری امروز اولین استان در تولید بادام و همچنین ماهی های سردابی است؛ همچین امروز بزرگترین تولیدکننده موکت و کفپوش کشور، بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان کشور، بزرگترین معدن و تولیدکننده خاک نسوز در سطح خاورمیانه را در این استان داریم.

وی با اشاره به مصوبات سفر سال گذشته نوبخت به چهارمحال و بختیاری یادآوری کرد: در آن سفر 14 پروژه از بین 31 طرح اقتصاد مقاومتی انتخاب شد که به عنوان مصوبات آن سفر هم انتخاب و مصوب شدند و مقرر شد از طرف مدیران اجرایی مورد پیگیری قرار گیرند که در سال گذشته با تخصص 345 میلیارد تومان و در سال جاری هم تا کنون بیش از 400 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم موافقت با 14 طرح اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری

انتقاد از عدم موافقت با 14 طرح اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری