مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-14اقتصادي

پایگاه های سنجش نوآموزان قمی به 23 مورد افزایش یافت


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان قم گفت: به منظور کاهش تراکم در پایگاه های سنجش با وجود اینکه سال گذشته 10 پایگاه در نظر گرفته شده بود امسال تعداد پایگاه ها به 23 مورد افزایش یافت.

- هاجر شعاعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از روز شنبه 21 تیرماه در استان قم آغاز می شود، گفت: به منظور کاهش تراکم در پایگاه های سنجش با وجود اینکه سال گذشته 10 پایگاه در نظر گرفته شده بود امسال تعداد پایگاه ها به 23 مورد افزایش یافت.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان قم با بیان اینکه سال های گذشته روزانه 42 مراجعه به پایگاه های سنجش داشتیم اما امسال تعداد مراجعات روزانه 20 نفر است، افزود: سال گذشته ساعت کاری فعالیت پایگاه های سنجش چهار ساعت بود که امسال به پنج ساعت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه دو بار در روز پایگاه های سنجش ضدعفونی و ضدعفونی می شوند، افزود: دست دانش آموزان قبل و بعد از سنجش ضدعفونی شده و وسائل نیز بعد از سنجش هر دانش آموز ضدعفونی می شود.

شعاعی افزود: برای اینکه تجمع دانش آموزان در پایگاه های سنجش وجود نداشته باشد برای هر دانش آموز نیم ساعت فرصت گذاشته شده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان قم با بیان اینکه پیش بینی سنجش نوآموزان تا 21 شهریورماه شده است، افزود: تاکنون 11 هزار و 600 نفر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های سنجش نوآموزان قمی به 23 مورد افزایش یافت

پایگاه های سنجش نوآموزان قمی به 23 مورد افزایش یافت