مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-14سياسي

چالشگران انزوا و استقلال ایران


قرارداد با چین تابش نوری بر تاریکخانه ذهن کسانی بود که نظام را متهم به انزواطلبی و عدم رابطه پایدار با کشور های مؤثر جهان می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، عبدالله گنجی در سرمقاله امروز روزنامه جوان نوشت: برجام و قرارداد راهبردی 25 ساله با چین بخشی از تاریکخانه ذهن منتقدان سیاست خارجی نظام را نورتابانی کرد.

هر کدام از این دو پدیده بخشی از ذهنیت تاریخی و مدعیات نخبگان منتقد و ناهمسو با سیاست های کلی نظام را راست آزمایی و به محاق بردند.

برجام ثابت کرد سیاست 30 ساله اصلاح طلبان مبنی بر ایجاد فاصله بین اروپا و امریکا و کار با اروپا اساساً امری اشتباه و ساخته و پرداخته ذهن بوده و اروپای منهای امریکا دست بسته تر از آن است که به گمان می رسید.

قرارداد با چین نیز تابش نوری بر تاریکخانه ذهن کسانی بود که نظام را متهم به انزواطلبی و عدم رابطه پایدار با کشور های مؤثر جهان می کردند.

تا دیروز نظام را متهم می کردند که به بهانه استقلال و حفظ هویت به مرزبندی با دیگران اصرار می ورزد، اما امروز که صرفاً قرارداد مشارکت و همکاری را می بینند بدون هیچ استدلال و منطقی استقلال کشور را در حال تهدید می بینند و فریاد وامیهنا سر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالشگران انزوا و استقلال ایران

چالشگران انزوا و استقلال ایران