مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-14سياسي

11 فقره پرونده قاچاق در دامغان تشکیل شد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دامغان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 فقره پرونده قاچاق در شهرستان تشکیل و بیشترین فراوانی آن در زمینه دام، - چوب و زغال تاغ بوده است.

علی رضا نوچه ناسار در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه از ابتدای سال 11 فقره پرونده قاچاق در دامغان تشکیل شده است، تاکید کرد: بیشترین فراوانی پرونده قاچاق در زمینه دام، چوب و زغال تاغ بوده که در این زمینه حضور نماینده سازمان جمع آوری اموال تملیکی در جلسات شهرستانی ضروری است تا بتوانیم شاهد تحویل کالای مکشوفه به دولت باشیم.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری 41 مورد بازرسی در خصوص کالاهای سلامت محور در سطح شهرستان دامغان انجام شده است، افزود: در خصوص قاچاق و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه ماسک ها نظارت گسترده در حال انجام است.

معاون فرماندار دامغان با بیان اینکه با استقرار یگان امداد در محور جنوبی شهرستان شاهد افزایش فعالیت ایست و بازرسی هستیم، ابراز کرد: قاچاق کالا بر سلامت جامعه و مصرف کنندگان تأثیر فراوان دارد و برای جلوگیری از آن باید استانداردهای لازم، کنترل و نظارت های کامل بهداشتی اقلام سلامت محور رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 فقره پرونده قاچاق در دامغان تشکیل شد

11 فقره پرونده قاچاق در دامغان تشکیل شد