مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-14سياسي

تحریم ها کمر اقتصاد را شکسته است /دولت در روایتگری عملکرد خود شکست خورد


اعتراف به شکست خوب است.

دولت در همه اقدامات خود به نسبت موفق بوده ولی نتوانسته روایتگری اقدامات خود را به شکل مناسبی انجام دهد، - ایسنا/بوشهر معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: اعتراف به شکست خوب است.

دولت در همه اقدامات خود به نسبت موفق بوده ولی نتوانسته روایتگری اقدامات خود را به شکل مناسبی انجام دهد، به همین دلیل سرمایه اجتماعی خود را از دست داده و رقیب توانسته از این موقعیت استفاده کند.

مجید خورشیدی ظهر روز سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر عنوان کرد: برخی نمایندگان جوان و حتی برخی افراد باسابقه این واقعیت را فراموش می کنند کشوری که اقتصاد نفتی داشته و تمام هزینه های اداره آن نیز بر عهده دولت است در اثر تحریم ها چه شرایطی را تجربه کرده، تصدی گری دولت در همه امور هزینه بر است، حالا تمام درآمدها قطع شده اما تصدی گری ها پابرجاست و کرونا نیز به مشکلات اضافه شده است.

وی افزود: از دولت قبل این رویه وجود داشت که می گفتند تحریم هیچ اثری ندارد و متاسفانه این رویه غلط ادامه یافته؛ اما باید بگویم که تحریم ها کمر اقتصاد را شکسته است.

این مسئول تصریح کرد: متاسفانه ثبات اقتصادی فردای برجام به مردم یادآوری نشد و نتیجه اینکه ما در مقام متهم و کسانی که مانع ایجاد کردند در مقام مدعی برآمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها کمر اقتصاد را شکسته است /دولت در روایتگری عملکرد خود شکست خورد

تحریم ها کمر اقتصاد را شکسته است /دولت در روایتگری عملکرد خود شکست خورد