مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-14فرهنگي

جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت در یاسوج برگزار می شود


جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت از سوی بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، با همکاری حوزه هنری در یاسوج برگزار می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت از سوی بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، با همکاری حوزه هنری در یاسوج برگزار می شود.

رییس بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر ازهمکاری های حوزه هنری در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با بسیج هنرمندان، این جشنواره را فرصتی برای شکوفایی استعدادهای هنرمندان فیلم ساز استان دانست.

ربیع الله اصالت فر در اولین نشست این جشنواره به تاثیر جریان هنر انقلابی در استان اشاره کرد و افزود: حوزه هنری استان طی سال های اخیر تلاش های خوبی در خصوص ترویج و جریان سازی هنر انقلابی و هنر اسلامی داشته و درداین مسیر بسیار موفق بوده است.

وی اظهار کرد: تاکنون تولیدات ارزشمندی با محوریت هنر انقلاب در حوزه هنری استان تولید شده و توانسته در عرصه های ملی بدرخشد.

همچنین، رییس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست تصریح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری باموضوع دفاع مقدس و ایثار و مقاومت مهمترین اولویت در فعالیت های حوزه هنری است و ما قطعا از برگزاری جشنواره فیلم مقاومت و سلامت استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت در یاسوج برگزار می شود

جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت در یاسوج برگزار می شود