مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-14پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: از همین حالا باید برای پاییز آماده شویم


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از روند کاهشی مبتلایان کرونا در استان خبر داد و افزود: این سیر کاهشی از چند روز گذشته شروع شده و امیدواریم با همکاری مردم استمرار یابد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: از همین حالا باید برای پاییز آماده شویم ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از روند کاهشی مبتلایان کرونا در استان خبر داد و افزود: این سیر کاهشی از چند روز گذشته شروع شده و امیدواریم با همکاری مردم استمرار یابد.

دکتر محمودرضا مرادی در نشست امروز(24 تیر) ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به کاهشی شدن سیر بیماری کرونا در استان گفت: در 10 روز گذشته تعداد موارد بستری مبتلا به کووید 19 در استان روند کاهشی داشته که این امر نتیجه زحمات کادر بهداشت و درمان و همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی است.

وی افزود: مهمترین مسئله این است که مردم باید همواره پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد استمرار روند کاهشی مبتلایان و بیماران بستری باشیم.

مرادی به مناسبت ها و آزمون های پیش رو اشاره کرد وافزود: با توجه به رویداد مهم کنکور سراسری و فرارسیدن ماه محرم و شروع ایام سوگواری امام حسین(ع) باید پروتکل های بهداشتی ویژه ای در این خصوص اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: از همین حالا باید برای پاییز آماده شویم

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: از همین حالا باید برای پاییز آماده شویم