مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-14سياسي

با انقلاب اسلامی مردم مذهبی، هویت پیدا کردند


با انقلاب اسلامی مردم مذهبی هویت پیدا کردند.

بعد از انقلاب اسلامی ایران خیلی از زن های لبنان متحول و متوجه نقش ویژه زن در جامعه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ندا البدران استاد دانشگاه و فعال حوزه زنان در لبنان با عاطفه سعیدی نژاد مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی دیدار و در خصوص مسائل حوزه زنان خاصه در موضوع عفاف و حجاب گفتگو کرد.

در ابتدا سعیدی نژاد به مسئله زن و خانواده پرداخت و عنوان کرد: نظر به الگوی سوم زن که بعد از انقلاب اسلامی و توسط مقام معظم رهبری(مدظله) مطرح شد، زن باید همزمان در خانه و جامعه حضور داشته باشد و با این روش اثرگذار در جامعه باشد.

وی افزود: در خصوص مسائل حوزه های مختلف در کشور توانسته ایم پیشرفت های خوب و قابل توجهی داشته باشیم اما در مورد امر مهمی مانند خانواده آن طور که باید نتوانستیم عمل کنیم.

سعیدی نژاد ادامه داد: برداشت ما این است که شخصیت زن ایرانی از میانگین و معیار زن جهانی بسیار بالاتر است البته امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) برای زن تراز اسلامی-ایرانی معیارهایی را مشخص کرده اند که با آن معیارها هنوز فاصله فراوانی داریم.

سعیدی نژاد در ادامه گفت: ما علاقه مندیم تا بدانیم تصویری که از کشور ایران در کشورهای دیگر وجود دارد چیست و چه انتظاراتی از زن ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انقلاب اسلامی مردم مذهبی، هویت پیدا کردند

با انقلاب اسلامی مردم مذهبی، هویت پیدا کردند