مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-14اقتصادي

بانک هادر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان تسریع کنند


استاندار سمنان بابیان اینکه بانک ها باید در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان تسریع کنند، گفت: تزریق نقدینگی و سرمایه در گردش مهم ترین دغدغه تولیدکنندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر ظهر سه شنبه در دویست و سی و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در سطح استان اظهار داشت: بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان تسریع کنند.

وی بابیان اینکه تزریق نقدینگی و سرمایه در گردش مهم ترین دغدغه تولیدکنندگان است، افزود: همکاری و تعامل ویژه بانک های عامل برای رفع مشکلات مالی تولیدکنندگان ضروری است.

پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی استان استاندار سمنان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور بیان کرد: نقدینگی و سرمایه در گردش در قالب تسهیلات بانکی برای صنایع استان تأمین می شود و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی استان در دستور کار قرار دارد.

آشناگر بابیان اینکه صنایع کوچک و بزرگ موردحمایت این کارگروه قرار دارند، اضافه کرد: تأمین نقدینگی و بدهی های بانکی، مالیاتی و بیمه ای از مهم ترین مشکلات واحدهای تولیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک هادر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان تسریع کنند

بانک هادر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان تسریع کنند