مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-14بين الملل

مسکو: فشار حداکثری آمریکا بر ایران، کوته بینانه و اشتباه است


وزارت خارجه روسیه با کوته بینانه توصیف کردن فشارهای آمریکا بر ایران، تاکید کرد واشنگتن باید به تعهداتش در قبال جهان عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) در پنجمین سالگرد امضای توافق هسته ای بین ایران و گروه موسوم به 5+1، کارزار موسوم به فشار حداکثری آمریکا بر ایران را کوته بینانه و نادرست توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری تاس ، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: دولت کنونی واشنگتن باید درک کند که آمریکا در قبال مابقی جهان تعهداتی دارد که باید آنها را اجرا کند .

بر این اساس، مسکو همچنین تاکید کرد که روسیه مصمم است تا هر اقدامی را برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک (توافق هسته ای ایران) از حملات آمریکا، انجام دهد.

وزارت خارجه روسیه با تاکید بر اینکه هنوز هم می توان برجام را به مسیر پایدار برگرداند، افزود: چالش ها در مسیر اجرای برجام را متوقف کنید و این دستاورد را نابود نکنید.

هنوز هم مانند پنج سال پیش، جهان هیچ انتخاب مؤثرتر و قابل اتکاتری جز اجرای تصمیمات شورای امنیت ندارد .

به نوشته تاس، در بیانیه مسکو آمده است: مخالفان برجام هنوز هم جایگزینی برای آن پیشنهاد نداده اند و برای تمایلات خودشان تنش های سیاسی-نظامی در خاورمیانه را افزایش می دهند، در شورای امنیت تنش زایی می کنند و همزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: فشار حداکثری آمریکا بر ایران، کوته بینانه و اشتباه است

مسکو: فشار حداکثری آمریکا بر ایران، کوته بینانه و اشتباه است