مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-14سياسي

سپاه گچساران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: ما پاسداران و بسیجیان وظیفه خود می دانیم که در حوزه سلامت مردم در خط مقدم ایفای نقش کنیم و تا پای جانمان از سلامت مردم دفاع کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز قرارگاه پدافند زیستی ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد.

 در این نشست سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب اظهار کرد: ما در صحنه جنگ قرار داریم ، جنگ با دشمن نامریی و جنگی که غفلت در آن به قیمت از دست دادن جان مردمانمان تمام می شود.

فرمانده سپاه گچساران در جمع کارکنان این ناحیه عنوان کرد: در حوزه سلامت مردم همچون عرصه های دیگر ما پاسداران و بسیجیان وظیفه خود می دانیم در خط مقدم ایفای نقش کنیم و تا پای جانمان از سلامت مردم دفاع کنیم.

وی ادامه داد: اکنون والاترین ارزش حفظ سلامت و نجات جان مردم است که باید با روحیه جهادی و به صورت شبانه روزی در تمامی عرصه های مبارزه با ویروس کرونا تلاش کنیم.

 نورایی نسب در ادامه جلسه قرارگاه دستوراتی صادر و خاطرنشان کرد که تا رفع ویروس منحوس کرونا باید سپاه شبانه روز در این عرصه به صورت جهادی به مردم این  شهرستان خدمت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران بر ضدعفونی و رفع آلودگی از محل های پر رفت آمد مردم نظیر بازار، پاساژها، خیابان ها، ادارات و … به صورت منظم و سازماندهی شده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه گچساران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

سپاه گچساران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا