مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-14ورزشي

تابستان داغ همدان با آموزش خوانندگی برای دختران!


شروع فصل تابستان در همدان گرچه با خنکای هوا همراه بود، اما برگزاری برخی کلاس ها برای جوانان گویی فضای فرهنگی همدان را داغ کرده است! - خبرگزاری فارس ـ همدان، فراخوانی با عنوان برگزاری کلاس گویندگی، نویسندگی و صداپیشگی در برنامه رادیویی از سوی خانه جوانان همدان، وابسته به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اعلام شده و با ثبت نام بیش از 100 نفر تعدادی جوان اعم از دختر و پسر مشتاق مجری گری در رادیو جوان همدان ، دوره آموزشی برگزار می شود.

در حین برگزاری چهار جلسه آموزشی، گروهی مجازی در یکی از پیام رسان ها تشکیل شده و استاد، ادامه آموزش را آنجا پی می گیرد، بماند این که در شرایط فعلی شیوع کرونا، کلاس ها همچنان برگزار شد.

اما در میانه داستان، آقای استاد همه شرکت کنندگان در آموزش و به اصطلاح بچه ها (به زعم استاد) را مشتاق دیده و برای آنها تمرین اجرای بخشی از یک ترانه یا تصنیف تجویز می کند، اسم این تمرین را هم می گذارد چالش! برخی بچه ها (در اینجا منظور دختران است) خوشحال از این که قرار است ترانه بخوانند! برخی دیگر هم که خجالت می کشند یا مردد هستند در ابتدا، یخ شان کم کم باز می شود.

یکی از خانم ها حتی یادآوری می کند من در زندگی ام برای خودم هم آهنگی نخوانده ام و این اولین تجربه ام بود! خلاصه این که یواش یواش همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان داغ همدان با آموزش خوانندگی برای دختران!

تابستان داغ همدان با آموزش خوانندگی برای دختران!