مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-14اقتصادي

جزییات 2700 میلیارد تومان پروژه ای که پس فردا در هرمزگان افتتاح می شود


استاندار هرمزگان، جزییات پروژه های مهم آب و برق کشور که قرار است 5شنبه به صورت ویدیوکنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح می شود را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی از بهره برداری پروژه های بزرگ صنعت آب و برق در هرمزگان با 2700 میلیارد تومان اعتبار، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با رییس جمهور خبر داد.

وی افزود: مراسم افتتاح این طرح ها روز پنجشنبه 26 تیر با حضور رییس جمهور اسلامی ایران از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس، برگزار می شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: واحد شماره یک نیروگاه سیکل ترکیبی قشم، افزایش توان واحد بخار نیروگاه بندرعباس، 11 طرح انتقال برق و هفت طرح توزیع برق، پروژه های حوزه صنعت برق در هرمزگان هستند که افتتاح خواهند شد.

استاندار هرمزگان افزود: فاز دوم آب شیرین کن بندرعباس، طرح تأمین و انتقال آب به شبکه گلخانه شمیل و بخشی از شبکه دشت میناب و بهره برداری از شبکه 500 هکتاری گلخانه شمیل، طرح تأمین و انتقال آب به شهرک صنعتی میناب و فاز اول طرح آبرسانی به شهرستان بشاگرد، پروژه های حوزه آب در هرمزگان هستند که به بهره برداری می رسند.

به گفته همتی، بهره برداری از پروژه آب انتقال به شبکه گلخانه ای موجب ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم 5 هزار نفر و رونق اقتصادی و بهبود شرایط اجتماعی منطقه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات 2700 میلیارد تومان پروژه ای که پس فردا در هرمزگان افتتاح می شود

جزییات 2700 میلیارد تومان پروژه ای که پس فردا در هرمزگان افتتاح می شود