مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-14اقتصادي

ناکامی دنباله دار دولت ها در ساماندهی بازار مسکن


نائب رییس اتحادیه مشاوران املاک یزد با اشاره به افزایش غیرقابل کنترل قیمت مسکن و موفق نبودن طرح های مختلف دولت برای کنترل این بازار، گفت: طرح هایی مانند مسکن مهر در ساماندهی بازار مسکن موثر نبود چرا که حتی در حال حاضر قیمت این واحدهای مسکونی نیز با پشتوانه .

- ایسنا/یزد نائب رییس اتحادیه مشاوران املاک یزد با اشاره به افزایش غیرقابل کنترل قیمت مسکن و موفق نبودن طرح های مختلف دولت برای کنترل این بازار، گفت: طرح هایی مانند مسکن مهر در ساماندهی بازار مسکن موثر نبود چرا که حتی در حال حاضر قیمت این واحدهای مسکونی نیز با پشتوانه دولت دو برابر شده است.

حسن ذوالفقاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به افزایش چشمگیر و غیرقابل تصور قیمت مسکن، اظهار کرد: متاسفانه قیمت مسکن در حال حاضر از کنترل خارج شده و روندی صعودی را طی می کند که البته عوامل متعددی در این رابطه دخیل هستند.

وی در این باره به افزایش قیمت هر کیلوگرم میلگرد به بیش از 10 هزار تومان اشاره کرد و گفت: قیمت سیمان با افزایش 20 درصدی و قیمت آجر نیز با تایید دولت 25 درصدی رشد داشته، علاوه بر اینها عوارض شهرداری و دیگر مصالح ساختمانی حتی لوازم برقی ساختمان نیز افزایش قیمت داشته اند و در حین حال دستمزد یک کارگر ساده هم به روزانه 170 هزار تومان و البته دستمزد استادکار به روزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی دنباله دار دولت ها در ساماندهی بازار مسکن

ناکامی دنباله دار دولت ها در ساماندهی بازار مسکن