مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-14پزشكي

حتی برای درشکه چی های میدان نقش جهان پروتکل تدوین کردیم


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تدوین پروتکل های بهداشتی برای یکسری از فعالیت ها و ادارت و سازمان ها و اصناف از قبل تعریف شده است، - ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تدوین پروتکل های بهداشتی برای یکسری از فعالیت ها و ادارت و سازمان ها و اصناف از قبل تعریف شده است، گفت: یکسری موارد جدید به صورت موردی مطرح می شود، مثل درشکه چی های میدان نقش جهان که پس از درخواستی که دادند برای آنها هم پروتکل بهداشتی تدوین شد.

دکتر کمال حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاکید بر استفاده از ماسک در جامعه و فرهنگ سازی آن، اظهار کرد: ماسک تنها یکی از راه های مقابله با ویروس کرونا است و رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی دست ها نیز برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس اهمیت زیادی دارد.

رییس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه هنوز برای ارزیابی استفاده از ماسک در اصفهان زود است، گفت: در حال حاضر تیم هایی تشکیل شده و از ادارات و دستگاه ها و اصناف مختلف بازدید می شود که گزارش آن را به ستاد کرونا استان اصفهان خواهیم داد.

وی با بیان اینکه هنوز گزارش جمع بندی شده از میزان استفاده از ماسک در اصفهان نداریم، افزود: در یک نگاه کلی می بینیم مردم نسبت به این موضوع حساس شده اند و بیشتر افراد از ماسک استفاده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی برای درشکه چی های میدان نقش جهان پروتکل تدوین کردیم

حتی برای درشکه چی های میدان نقش جهان پروتکل تدوین کردیم