مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-14اقتصادي

صدور شش مجوز بوم گردی در استان زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، از صدور شش مجوز بهره برداری اقامت گاه های بوم گردی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، از صدور شش مجوز بهره برداری اقامت گاه های بوم گردی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: مجوز شش اقامت گاه بوم گردی در زنجان صادر شد که سه اقامت گاه بوم گردی در شهرستان خدابنده، دو مورد در شهرستان ماه نشان و یک مورد نیز در روستای شیت طارم بوده است.

وی افزود: طرح های ارائه شده توسط درخواست کنندگان پس از بررسی و تأیید کارشناسان کمیته فنی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، از نظر دارا بودن استانداردهای ضوابط ایجاد اقامت گاه های بوم گردی، مجوز دریافت کردند.

ارجمند بیان کرد: با تقویت ظرفیت های بوم گردی در روستاها و ایجاد اشتغال برای جوانان می توان هم حوزه گردشگری روستایی را پایدار ساخت و هم سبب جلوگیری از مهاجرت از روستاها شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: این مجوزها در راستای معرفی ظرفیت های مناطق مختلف ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور شش مجوز بوم گردی در استان زنجان

صدور شش مجوز بوم گردی در استان زنجان