مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-14سياسي

بهره مندی 5000 خانواده شهید و ایثارگر از کلاس های آموزشی در استان مرکزی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از بهره مندی 5000 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر از دوره های آموزشی و مهارتی در این استان خبرداد.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از بهره مندی 5000 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر از دوره های آموزشی و مهارتی در این استان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی انصاری فر با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به عنوان مجموعه ای خدوم و خدمت گزار، تکریم خانواده های معظم شهدا و جانبازان است توضیح داد: در راستای خدمت به خانواده ایثارگران اجرای دوره های آموزشی و مهارتی را هم از رسالت های جاری در این نهاد به حساب می آوریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اعلام بهره مندی 5000 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر از دوره های آموزشی گفت: به منظور آگاه سازی و افزایش مهارت خانواده های شاهد و ایثارگر150 کلاس و کارگاه آموزشی در دوره های مختلف در سال 98 در استان مرکزی برگزار شد.

موضوعاتی که در دوره های آموزشی به خانواده های شاهد و ایثارگر آموزش داده می شود شامل؛ سلامت روان و توانمندسازی روحی، مهارت های زندگی، ازدواج و تشکیل خانواده، خانواده و تحکیم مبانی زندگی مشترک، مهارت های تاب آوری و مداخله در بحران، آسیب های اجتماعی، روان شناسی سالمندی و سایر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 5000 خانواده شهید و ایثارگر از کلاس های آموزشی در استان مرکزی

بهره مندی 5000 خانواده شهید و ایثارگر از کلاس های آموزشی در استان مرکزی