مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-14فرهنگي

کتاب «عقلانیت و معنویت در بوته نقد» منتشر شد


کتاب «عقلانیت و معنویت در بوته نقد» نوشته سیدمحمد اکبریان ،عضو هیئت علمی پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

- کتاب عقلانیت و معنویت در بوته نقد نوشته سیدمحمد اکبریان ،عضو هیئت علمی پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به تازگی کتاب عقلانیت و معنویت در بوته نقد نوشته سیدمحمد اکبریان ،عضو هیئت علمی پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در 328 صفحه و با شمارگان 400 نسخه (تیرماه 1399) منتشر شد.

نویسنده در معرفی این کتاب آورده است: مکاتب و انسان های بسیاری بوده اند که برای رنج های بشر و ایجاد آرامش در زندگی نسخه خود را تنها نسخه شفابخش دانسته اند و نظریه معنویت و عقلانیت نیز با خوانش جدیدی از معنویت و با ادعای پیوند آن با عقلانیت، یکی از جدیدترین آنهاست.

این نظریه تلاش بسیار دارد تا از انسان دین دار مبانی، اصول و باورهای او را ستانده و با بسته بندی جدیدی، همان باورها یا چیز بهتری به او هدیه دهد اما در نهایت چیزی به او نمی دهد، حتی همان مقدار که داشته است؛ در این کتاب، نظریه مذکور مورد بررسی و نقد قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «عقلانیت و معنویت در بوته نقد» منتشر شد

کتاب «عقلانیت و معنویت در بوته نقد» منتشر شد