مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-14سياسي

حضور در اماکن سرپوشیده بدون ماسک تخلف است/ تخت های بیماران کرونایی پُر شد


حضور افراد در اماکن سرپوشیده، بازارها، ادارات، وسایل حمل و نقل عمومی و… بدون ماسک قابل قبول نیست و این امر تخلف و حرم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت عدم برگزاری مراسم های عروسی در استان، اظهار داشت: دستگاه های متولی در صورت مشاهده برگزاری هر گونه مراسم عروسی، عروس و داماد و پدر عروس و داماد را دستگیر کنند.

حضور در اماکن سرپوشیده بدون ماسک تخلف و جرم است وی، تاکید کرد: حضور افراد در اماکن سرپوشیده، بازارها، ادارات، وسایل حمل و نقل عمومی و… بدون ماسک قابل قبول نیست.

استاندار لرستان، بیان داشت: این امر تخلف و جرم تلقی می شود.

خادمی با اشاره به شرایط نامطلوب شیوع کرونا در استان لرستان، گفت: تا کنون وضعیت استان لرستان در خصوص مدیریت بیماری کرونا به خوبی انجام شده است، اما شرایط امروز مناسب نیست و ضرورت همکاری همه مردم و رعایت عموم از ضروریات است.

خادمی، تصریح کرد: با توجه به امکانات محدود درمانی در مقابله با کرونا لازم است در مواردی سختگیری شده و همه مردم، پای کار بیایند و مقابله با بیماری کرونا فرهنگ سازی شود.

تخت های بیماران کرونایی 100 درصد پر شده اند سعید رحیمی رییس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد نیز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امکانات مراکز درمانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در اماکن سرپوشیده بدون ماسک تخلف است/ تخت های بیماران کرونایی پُر شد

حضور در اماکن سرپوشیده بدون ماسک تخلف است/ تخت های بیماران کرونایی پُر شد