مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-14سياسي

استخدام 25 هزار معلم جدید در آموزش و پرورش


معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش از اختصاص 25 هزار ردیف استخدامی توسط سازمان امور استخدامی در اجرای قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، قاسم احمدی لاشکی درباره زمان اجرای قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سوادآموزی مصوب مجلس دهم، تصریح کرد: این قانون شامل سه گروه نیرو‌های پیش دبستانی، نیرو‌های شرکتی و خرید خدمات آموزشی و نیرو‌های نهضت سواد آموزی می‌‎شود که به تفکیک تشریفات قانونی هر گروه در حال اجرایی شدن است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: نیرو‌های پیش دبستانی، نیرو‌های شرکتی و خرید خدمات آموزشی نیاز به آزمون نداشتند، ولی نهضتی‌ها آزمونی در تاریخ 20 تیرماه دادند که نتایج آن نیز به زودی مشخص می‎شود.

او افزود: افرادی که مشمول بازه زمانی تعریف شده در قانون می‎شوند باید پس از طی یک دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به تناوب تا پایان برنامه ششم توسعه یعنی سال 1400 جذب آموزش و پرورش شوند.

احمدی لاشکی یادآور شد: سازمان امور استخدامی امسال حدود 25 هزار ردیف استخدامی برای این نیرو‌ها در نظر گرفته و مجموع نفراتی که مشمول قانون فوق می‌شوند، حدود 55 هزار نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 25 هزار معلم جدید در آموزش و پرورش

استخدام 25 هزار معلم جدید در آموزش و پرورش