مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-14حوادث

اعضای باند سرقت احشام اهر متلاشی شدند


فرمانده انتظامی شهرستان اهر با بیان این که اعضای باند سرقت احشام اهر متلاشی شدند، گفت: طی دو ماموریت جداگانه و غافلگیرانه، اعضای باند سرقت احشام اهر را در استان اردبیل دستگیر کردیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان اهر با بیان این که اعضای باند سرقت احشام اهر متلاشی شدند، گفت: طی دو ماموریت جداگانه و غافلگیرانه، اعضای باند سرقت احشام اهر را در استان اردبیل دستگیر کردیم.

سرهنگ قدرت آقاپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این که در سه ماهه نخست سال جاری، سرقت احشام در شهرستان اهر افزایش یافته بود، پیگیری و شناسایی عامل یا عاملان سرقت احشام شهرستان در دستور کار عوامل فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: از طریق کار اطلاعاتی، منابع مخبران و بررسی دوربین های مداربسته محل هایی که سرقت در آن اماکن صورت گرفته بود، توانستیم سارقان را که ساکن استان همجوار بودند، شناسایی کرده و با اخذ قرار نیابت قضایی، سارقان را در استان اردبیل دستگیر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این رابطه، طی دو ماموریت غافلگیرانه و جداگانه، اعضای باند سرقت احشام شهرستان اهر که سه نفر بودند را دستگیر کرده و به شهرستان اهر بازگرداندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند سرقت احشام اهر متلاشی شدند

اعضای باند سرقت احشام اهر متلاشی شدند