مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-14فرهنگي

برگزیدگان جشنواره سراسری «در خانه هنرمندانه بمانیم» معرفی شدند


برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره هنری «در خانه هنرمندانه بمانیم» که به همت حوزه هنری استان کردستان و به صورت کشوری برگزار شد، معرفی شدند.

- سنندج - برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره هنری در خانه هنرمندانه بمانیم که به همت حوزه هنری استان کردستان و به صورت کشوری برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس حوزه هنری کردستان صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های مختلف حوزه هنری استان کردستان با آغاز شیوع ویروس کرونا در راستای تشویق مردم به ماندن در خانه با زبان هنر، اظهار داشت: اولین اقدام حوزه هنری اسفند ماه 98 اقدام به انتشار فراخوان جشنواره هنری در خانه هنرمندانه بمانیم در هفت بخش هنری از جمله نقاشی، قصه گویی، شعر، داستان، استاپ موشن، موسیقی و عکاسی با محوریت نمایش ایثار و خدمات جامعه پزشکی در راستای مقابله با ویروس کرونا، بیان هنرمندانه در خانه بمانیم، معرفی روش ها و شیوه های مختلف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تعطیلات، تجربه های شخصی افراد برای ماندن در خانه با اولویت کودکان و نوجوانان کرد.

امین مرادی افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره در فراخوان اولیه تا 30 فروردین ماه 99 اعلام شد که با توجه به استقبال گسترده از جشنواره و تمدید شرایط قرنطینه ناشی از شیوع این ویروس این مهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره سراسری «در خانه هنرمندانه بمانیم» معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره سراسری «در خانه هنرمندانه بمانیم» معرفی شدند