مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-14پزشكي

امکان جهش و چندبرابر شدن قدرت کرونا وجود دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شرط مهار بیماری کرونا را منوط به تغییر سبک زندگی دانست و گفت: این امکان وجود دارد که بر اثر جهش، سرعت انتشار ویروس چندبرابر شود.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شرط مهار بیماری کرونا را منوط به تغییر سبک زندگی دانست و گفت: این امکان وجود دارد که بر اثر جهش، سرعت انتشار ویروس چندبرابر شود.

سیدعباس موسوی در گفت وگو با ایسنا از تغییر سبک زندگی به عنوان عامل بازدارنده شیوع بیماری کووید19 یاد و تاکید کرد: پی گرفتن شیوه زندگی دوران قبل از پیدایش کرونا، منطبق با جلوگیری از پیشرفت بیماری نیست و نمی توان با سبک و سیاق گذشته در شرایط همه‎گیری ویروس کرونا رفتار کرد.

موسوی با بیان اینکه تغییر سبک زندگی با توجه به گذشت سالیان متمادی، امری دشوار است، افزود: در این شیوه نوین، استفاده از ماسک یک مسئولیت اجتماعی قلمداد شده و همه باید از هر نوع ماسکی که مانع انتقال آلودگی و ترشحات تنفسی می شود استفاده کنند، بنابراین به عنوان یک وظیفه اجتماعی، استفاده از ماسک باید تمرین شود.

وی با تاکید بر اینکه باید فاصله فیزیکی که از گذشته در اذهان جا افتاده را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: پیشتر و قبل از به وجود آمدن ویروس کووید19 مناسبات و پیوندهای اجتماعی در فواصل بسیار نزدیک انجام می گرفت که لازم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان جهش و چندبرابر شدن قدرت کرونا وجود دارد

امکان جهش و چندبرابر شدن قدرت کرونا وجود دارد