مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-13سياسي

بیانات رهبر انقلاب خستگی را از تن ما دور کرد


نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبری بعد از گذشت 50 روزی که از آغاز مجلس یازدهم می گذرد و همه نمایندگان در تلاش و تکاپو بودند، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبری بعد از گذشت 50 روزی که از آغاز مجلس یازدهم می گذرد و همه نمایندگان در تلاش و تکاپو بودند، خستگی را از تنمان بیرون کرد.

روح الله متفکر آزاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حال وهوای مجلس در جلسه دیدار با رهبری بسیار خوب بود و هرچند ما مشتاق بودیم حضرت آقا را از نزدیک ملاقات کنیم ولی به خاطر شرایط کرونا به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس ملاقات کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تعابیری که رهبر انقلاب در رابطه با مجلس یازدهم بیان کردند و گفتند که مجلس یازدهم مجلس امید و انتظار و قوی ترین مجلس بعد تاریخ انقلاب است، مسئولیت و وظیفه ما را سنگین تر کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به مواردی که رهبر انقلاب در این جلسه مورد تاکید قرار دادند، افزود: ایشان در این جلسه به مشکلات کشور ازجمله گرانی های بی منطق و بی دلیل، تورم، مشکلات تحریم ، عدم وابستگی به نفت و درنهایت به معیشت مردم تأکید کرده و گفتند که اقتصاد کشور دچار بیماری شده است البته این بیمار به دلیل وجود ظرفیت های داخلی بسیار قوی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانات رهبر انقلاب خستگی را از تن ما دور کرد

بیانات رهبر انقلاب خستگی را از تن ما دور کرد