مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-13اقتصادي

سه هلدینگ نیروگاهی در صف ورود به بورس


معاون شرکت ها و قیمت گذاری بنگاه های سازمان خصوصی سازی از ایجاد سه هلدینگ نیروگاهی منطقه شرق،مرکزی و غرب برای ورود به بورس خبر داد.

- معاون شرکت ها و قیمت گذاری بنگاه های سازمان خصوصی سازی از ایجاد سه هلدینگ نیروگاهی منطقه شرق،مرکزی و غرب برای ورود به بورس خبر داد.

ابولقاسم شمسی جامخانه در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری جلسات با مجموعه وزارت نیرو خبر داد و اظهار کرد: طبق مصوبه هیات واگذاری و موافقت وزیر امور اقتصاد و دارایی و موافقت وزیر نیرو، قرار شد سه هلدینگ نیروگاهی برای ورود به بورس شامل هلدینگ نیروگاهی منطقه شرق، هلدینگ نیروگاهی منطقه مرکزی و هلدینگ نیروگاهی منطقه غرب ایجاد شود.

وی ادامه داد: در منطقه شرق شرکت تولید نیروی برق یزد یک هلدینگ نیروگاهی می شود و شرکت های تولید نیروی برق خراسان، سیستان و بلوچستان(زاهدان) و نیروگاه زرند به آن اضافه و این هلدینگ در بازار سرمایه پذیرش می شود.

در هلدینگ منطقه مرکزی، شرکت تحصیل کننده تولید نیروی برق شازند است و شرکت های تولید نیروی برق فارس، اصفهان، بندرعباس و لوشان به آن اضافه خواهد شد.

معاون شرکت ها و قیمت گذاری بنگاه های سازمان خصوصی سازی ادامه داد: در هلدینگ نیروگاهی منطقه غرب تولید نیروی برق بیستون محور می شود و سه شرکت تولید نیروی برق سهند، رامین و آذربایجان به آن اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هلدینگ نیروگاهی در صف ورود به بورس

سه هلدینگ نیروگاهی در صف ورود به بورس