مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-13سياسي

خدمات دولت الکترونیک در گناوه گسترش یابد


تأمین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری گام های مؤثری برداشته که این اقدامات برای ارائه خدمات بهتر به مردم باید تداوم یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو عصر دوشنبه در دیدار رییس و با کارکنان اداره تأمین اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی اظهار داشت: ارائه خدمات آسان و بدون نیاز به حضور مردم در ادارات و دستگاه ها و کاهش حجم مراجعات از اهداف دولت الکترونیک است.

وی افزود: با توجه به ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه و حجم بالای مراجعات، الکترونیکی کردن کارها و خدمات در تأمین اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار گناوه گفت: تأمین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری گام های مؤثری برداشته است که این اقدامات برای ارائه خدمات بهتر و گستره تر به مردم باید تداوم یابد.

وی گفت: با توجه به حضور شرکت های نفتی و غیرنفتی در شهرستان گناوه بیمه پردازی شرکت های مختلف پیگیری شود و هر چه سقف بیمه پردازی شرکت ها بیشتر شود می توان خدمات گسترده تری ارائه داد.

فرماندار گناوه با تبریک هفته تأمین اجتماعی و تقدیر از تلاش کارکنان تأمین اجتماعی گناوه یادآور شد: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه به مردم اولویت اصلی همه ما در دستگاه های مختلف است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دولت الکترونیک در گناوه گسترش یابد

خدمات دولت الکترونیک در گناوه گسترش یابد