مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 01:552020-07-13اقتصادي

فضای مسقف امامزاده پونک 120 برابر می شود/ کاهش تعداد زوار در ماه های اخیر


فضای آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) که هم اکنون بخش قابل توجهی از آن به دلیل طرح توسعه بسته شده است، افزایش می یابد؛ به طوری که فضای بقعه 120 برابر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، برخی از رسانه ها از ساخت و ساز روی مقبره امامزاده پونک اخباری منتشر کردند و از ایجاد راه باریکی به سمت مقبره امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) و بسته شدن مسیر با رنگ آبی برای عملیان عمرانی گلایه مند بودند.

  این امر در حالی است که از اواخر سال گذشته امامزادگان به دلیل مبارزه با شیوع کرونا به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا بسته شد و از اوایل خرداد فضای باز امامزادگان با اعمال محدودیت به روی زائران باز شد و تاکنون نیز فضای بسته و تربتخانه همچنان بسته است و امکان تشرف به این فضا وجود ندارد.

حسین رستمی رییس اداره اوقاف شمال غرب تهران در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به انجام عملیات عمرانی در آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) اظهار داشت: این عملیات در دو فاز طراحی و اجرایی شده و قرار است در این عملیات، فضای امامزاده توسعه یابد.

  وی با بیان اینکه کنار امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) دره فرحزاد بود، افزود: بر اساس طرح جدید توسعه، دره فرحزاد به فرحزاد به وسیله پلی بزرگ متصل می شود تا علاوه بر زیبایی این مکان مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مسقف امامزاده پونک 120 برابر می شود/ کاهش تعداد زوار در ماه های اخیر

فضای مسقف امامزاده پونک 120 برابر می شود/ کاهش تعداد زوار در ماه های اخیر