مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 18:352020-07-13اقتصادي

راه اندازی نمایشگاه فرش قم نباید تا این زمان طول می کشید


رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه طول کشیدن احداث نمایشگاه فرش قم به مدت 10 سال به نفع استان نیست،گفت: راه اندازی نمایشگاه دائمی فرش قم، ظرفیت مهمی در جهش تولید و صادرات است.

- ایسنا/قم رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه طول کشیدن احداث نمایشگاه فرش قم به مدت 10 سال به نفع استان نیست،گفت: راه اندازی نمایشگاه دائمی فرش قم، ظرفیت مهمی در جهش تولید و صادرات است.

فرناز رافع امروز در جلسه کارگروه فرش استان قم در تالار امام جواد(ع)استانداری قم با ذکر این مطلب که همیشه باید حامی بخش خصوصی در زمینه تولید بود، گفت: در این راستا تلاش بخش خصوصی و حضور سرمایه گذاران در صنعت فرش قم قابل تقدیر است.

رییس مرکز ملی فرش ایران افزود: نمایشگاه فرش قم نیز یک ظرفیت ارزشمند در توسعه صادرات است و در مورد نمایشگاه، بارها از طرف استان و وزارت پیگیری شده است و به طور کامل به مشکلات واقف هستیم.

وی تصریح کرد: سیاست وزارت خانه حمایت از بخش خصوصی است، ما بر این باوریم صندلی بخش خصوص باید در کنار بخش دولتی باشد زیرا هیچ سرمایه گذاری بدون همراهی بخش دولتی و خصوصی به نتیجه می رسد.

رافع بیان کرد: جامعه فرش اگر باور نکنند که این پروژه بالاخره به ثمره برسد، اعتماد خود را از دست می دهند، طول کشیدن احداث نمایشگاه فرش قم به مدت 10 سال، به نفع استان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نمایشگاه فرش قم نباید تا این زمان طول می کشید

راه اندازی نمایشگاه فرش قم نباید تا این زمان طول می کشید