مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 16:502020-07-13سياسي

رعایت دستورات بهداشتی وظیفه همگان است


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی تاکید کرده است: کمک به ارتقای سلامت جامعه و پیشگیری از بازگشت کرونا به وضعیت هشدار ملی وظیفه ای انکار ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی همیاری و همکاری آحاد ما در کمک به ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از بازگشت کرونا به وضعیت هشدار ملی یک وظیفه ای انکارناپذیر و تخلف از آن ناپسند دانست.

در این پیام با اشاره به همراهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع معظم تقلید با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا آمده است: لازم است دولت محترم نیز با برنامه ریزی منسجم تر، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کند و حمایت از اقشار آسیب دیده را در اولویت رسیدگی قرار دهد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم گزارش های مسئولان بهداشت کشور حاکی از آن است که متاسفانه دوباره ابتلای به کرونا در کشور اوج گرفته است.

همه ما موظف به حفظ سلامت خود و عموم افراد جامعه هستیم؛ بنابراین لازم است دستورالعمل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنیم.

بی شک بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی از ستاد ملی کرونا، وضعیت نامطلوب کنونی را بغرنج تر خواهد کرد و موضوع قرنطینه و ایجاد محدودیت های شغلی را دوباره بازخواهد گرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت دستورات بهداشتی وظیفه همگان است

رعایت دستورات بهداشتی وظیفه همگان است