مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 15:152020-07-13بين الملل

استفان والت: مسیر ترامپ، ایران و چین را در کنار یکدیگر قرار داد


استاد روابط بین الملل در دانشگاه هاروارد در توییتی نوشت که مسیر اتخاذی رییس جمهور آمریکا باعث شده است که تهران و پکن گردهم بیایند.

- استاد روابط بین الملل در دانشگاه هاروارد در توییتی نوشت که مسیر اتخاذی رییس جمهور آمریکا باعث شده است که تهران و پکن گردهم بیایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفان والت، استاد روابط بین الملل در دانشگاه هاروارد در توییتی نوشت: من و مرشایمر که حامی توسعه روابط با ایران بودیم، هشدار دادیم که چین با گسترش جاه طلبی هایش به دنبال متحدانی در خلیج فارس می گردد و ایران نیز احتمالا در راس فهرست خواهد بود.

ترامپ و پمپئو مسیر دیگری را در پیش گرفتند و تهران و پکن را گردهم آوردند.

کارتان عالی بود! سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز دوشنبه در نشستی خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در چند روز اخیر در فضای مجازی و افکار عمومی مطالب زیادی در ارتباط با سند جامع همکاری 25 ساله ایران وچین مطرح شده است و چرا وزارت خارجه برای ایجاد شفافیت در ذهن افکار عمومی اقدام به انتشار متن این سند نمی کند، گفت: این سند هنوز نهایی نشده است و در حال چکش کاری است.

بحث و گفت وگوها در مورد این سند ادامه دارد و وقتی که نهایی شود و طرف چینی نظرات و دیدگاه های خود را مطرح کنند حتما افکار عمومی را در جریان این موضوع و سند قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفان والت: مسیر ترامپ، ایران و چین را در کنار یکدیگر قرار داد

استفان والت: مسیر ترامپ، ایران و چین را در کنار یکدیگر قرار داد