مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-13فرهنگي

مورد عجیب «تقدیم توقف اکران یک فیلم به کادر درمان» و روزهای کرونایی سینمای ایران


ای کاش شورای اکران و سازمان سینمایی با این شرایط کنونی برخورد متفاوتی می کردند و فیلم هایی که منتظر فروش بالا بودند را اکران نمی کردند.

- مورد عجیب تقدیم توقف اکران یک فیلم به کادر درمان و روزهای کرونایی سینمای ایران ای کاش شورای اکران و سازمان سینمایی با این شرایط کنونی برخورد متفاوتی می کردند و فیلم هایی که منتظر فروش بالا بودند را اکران نمی کردند.

عصر ایران ؛ نهال موسوی - رسول صدر عاملی، تهیه‌کننده فیلم شنای پروانه گفت که با درخواست او و موافقت شورای صنفی نمایش و مدیر اداره ارزشیابی و نظارت اکران این فیلم از چهارشنبه 25 تیر ماه به احترام کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا، متوقف می‌شود.

او اضافه کرد: « در حال رایزنی با وزارت بهداشت بودیم تا شرایطی فراهم کنیم که کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا به دعوت ما، رایگان به تماشای فیلم بنشینند و حالا با شرایط پیش آمده، بهتر دیدیم توقف نمایش فیلم را به آنها تقدیم کنیم و امیدوار باشیم در اکران مجدد، این مدافعان سلامت آنقدر فراغت داشته باشند و سرشان خلوت شده باشد که با آرامش به دیدن فیلم بیایند.

سه هفته پیش که ما اکران «شنای پروانه» را آغاز کردیم، واگیری بیماری این همه زیاد نبود و تعداد فوت‌شدگان در بین هم‌وطنانمان به حدود سی نفر کاهش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد عجیب «تقدیم توقف اکران یک فیلم به کادر درمان» و روزهای کرونایی سینمای ایران

مورد عجیب «تقدیم توقف اکران یک فیلم به کادر درمان» و روزهای کرونایی سینمای ایران