مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-13اقتصادي

واردات لوازم خانگی از طریق ملوانی ضابطه مند می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امروز ورود لوازم خانگی قاچاق ورای مشکلات ارز و شیوع ویروس کرونا، - رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امروز ورود لوازم خانگی قاچاق ورای مشکلات ارز و شیوع ویروس کرونا، به حداقل رسیده و همان میزان اندک واردات به صورت قاچاق از طریق ملوانی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امروز ورود لوازم خانگی قاچاق ورای مشکلات ارز و شیوع ویروس کرونا، به حداقل رسیده و همان میزان اندک واردات به صورت قاچاق از طریق ملوانی انجام می شود که این موضوع در روز های آینده ضابطه مند خواهد شد؛ به این ترتیب با گذشت زمان شاهد کم شدن لوازم خانگی قاچاق در بازار خواهیم بود.

پیشتر رییس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران به وجود تلویزیون های سامسونگ در بازار اشاره کرده و گفته بود: بخش کمی از این محصولات، از موجودی های انبار و بقیه قاچاق است و اگر موضوع قاچاق ساماندهی نشود، ضربه شدیدی به تولید ملی وارد خواهد کرد.

به گفته علیرضا موسوی مجد لوازم خانگی قاچاق به سهولت وارد تهران و دیگر شهر ها می شود و شرایط تورمی و افزایش نرخ ارز، هر روز شرایط بهتری برای قاچاقچیان رقم می زند، به طوری که اکنون به طور متوسط قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات لوازم خانگی از طریق ملوانی ضابطه مند می شود

واردات لوازم خانگی از طریق ملوانی ضابطه مند می شود