مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-13ورزشي

واکنش یوفا به حکم CAS درباره پرونده منچسترسیتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به حکم صادره از سوی دادگاه حکمیت ورزش (CAS) مبنی بر لغو محرومیت تیم منچسترسیتی از رقابت های اروپایی، - اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با انتشار بیانیه ای به حکم صادره از سوی دادگاه حکمیت ورزش (CAS) به سود تیم فوتبال منچسترسیتی و علیه این نهاد اروپایی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به حکم صادره از سوی دادگاه حکمیت ورزش (CAS) مبنی بر لغو محرومیت تیم منچسترسیتی از رقابت های اروپایی، واکنش نشان داد.

باشگاه منچسترسیتی با حکم نهاد کنترل امور مالی باشگاه های اتحادیه فوتبال اروپا (CFCB) روز 14 فوریه به اتهام نقض قوانین مالی به 2 فصل محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان اروپا و پرداخت 30 میلیون یورو جریمه نقدی محکوم شده بود.

اما در پی درخواست تجدید نظر باشگاه منچسترسیتی از دادگاه داوری ورزش (CAS)، این دادگاه امروز (دوشنبه) محرومیت من سیتی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی را لغو کرد و جریمه نقدی این تیم را نیز به 10 میلیون یورو کاهش داد.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با انتشار بیانیه ای درباره این حکم صادره از سوی دادگاه عالی ورزش گفت: یوفا به تصمیم دیوان داوری ورزش برای کاهش مجازات های اعمال شده توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یوفا به حکم CAS درباره پرونده منچسترسیتی

واکنش یوفا به حکم CAS درباره پرونده منچسترسیتی