مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-13اقتصادي

وعده تولید 30 هزار خودرو در خودروسازی فردای سمنان در صورت تامین نقدینگی


مدیر عامل شرکت خودرو سازی فردا سمنان گفت: در صورت تامین نقدینگی از سوی بانک ملی، ظرفیت تولید و فروش 30 هزار دستگاه خودرو از محصولات اقتصادی و پر فروش این شرکت وجود دارد.

- ایسنا/سمنان مدیر عامل شرکت خودرو سازی فردا سمنان گفت: در صورت تامین نقدینگی از سوی بانک ملی، ظرفیت تولید و فروش 30 هزار دستگاه خودرو از محصولات اقتصادی و پر فروش این شرکت وجود دارد.

مهندس گرامی در نشست صنعتگران استان با مدیرعامل بانک ملی کشور که با حضور استاندار برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر این واحد تولیدی به 70 میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارد.

وی با اشاره به تولید فعلی این واحد بزرگ صنعتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر اساس توافق این شرکت با ایران خودرو ، روزانه 50 دستگاه پژو پارس در این مجموعه تولید می شود.

مدیرعامل شرکت خودرو سازی فردا سمنان با بیان اینکه از سال 95 توافق با شرکای تجاری و تولید محصولات جدید در دستور کار این شرکت قرار گرفت افزود: بالغ بر 400 دستگاه خودرو ix5 شرکت MG در این واحد تولید و به فروش رسید که به دلیل تحریم ها، با مشکلاتی روبرو شد.

وی به کیفیت مطلوبی تولیدات این خودروسازی پرداخت و گفت: 40 دستگاه خودروی جدید SX6 با نام تجاری خودرو سازی فردا در این شرکت تولید شد که پس از فروش اولیه، استقبال 4 هزار خودروی دیگر از سوی مشتریان وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده تولید 30 هزار خودرو در خودروسازی فردای سمنان در صورت تامین نقدینگی

وعده تولید 30 هزار خودرو در خودروسازی فردای سمنان در صورت تامین نقدینگی