مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-13سياسي

جمع آوری هوشمند پسماند بیمارستانی بخشی از نگرانی مان را رفع کرد


سیستم هوشمندی جمع آوری پسماند بیمارستانی بخش زیادی از نگرانی ها را در جمع آوری پسماند عفونی رفع می کند و جمع آوری سریع تر زباله های عفونی را به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زالی در حاشیه مراسم رونمایی از خودروهای جدید جمع آوری زباله گفت: براساسرمطالعات میدانی در حوزه مدیریت پسماند رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی انجام شده است، به شکلی که پسماندها به کانون شیوع بیماری های عفونی تبدیل نشدند در حالی که که در سایر بخش های دنیا یکی از کانون های شیوع انباشت پسماندها به شمار می رفتند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت خوب حوزه پسماند در شهر تهران موجب شده که کمترین میزان ابتلاء در میان کارگران این حوزه را شاهد باشیم، ابراز داشت: میانگین ابتلای نیروهای خدماتی شهری در تهران به عنوان افرادی که در خط اول مقابله با کرونا هستند، بسیار پایین است.

فرمانده ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران با بیان اینکه میزان زباله های عفونی از زمان شیوع کرونا در این شهر پنج برابر بیشتر از ظرفیت شده است، گفت: در تهران 2 هزار تن زباله بیمارستانی جمع آوری می شد که با ورد کرونا این رقم به 7 هزار تن یعنی چیزی معادل 3.

5 برابر تناژ معمول افزایش پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری هوشمند پسماند بیمارستانی بخشی از نگرانی مان را رفع کرد

جمع آوری هوشمند پسماند بیمارستانی بخشی از نگرانی مان را رفع کرد