مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-13بين الملل

چاووش اوغلو: در کنار جمهوری آذربایجان ایستاده ایم


مولود چاووش اوغلو درباره مناقشات میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت، ترکیه با تمامی امکانات خود در کنار آذربایجان ایستاده است.

وزیر خارجه ترکیه همچنین اعلام کرد که در صورت عدم عقب نشینی ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر از شهر ساحلی سرت لیبی، - مولود چاووش اوغلو درباره مناقشات میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت، ترکیه با تمامی امکانات خود در کنار آذربایجان ایستاده است.

وزیر خارجه ترکیه همچنین اعلام کرد که در صورت عدم عقب نشینی ارتش "ملی" لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر از شهر ساحلی سرت لیبی، عملیات نظامی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در مصاحبه با شبکه تی آر تی ترکیه گفت: باید سرت و الجفره به دولت وفاق ملی لیبی تحویل داده شوند و در صورتی که عقب نشینی از سرت صورت نگیرد، ممکن است عملیات نظامی انجام شود.

وی تحویل سرت و الجفره به دولت وفاق را به عنوان شرطی اساسی جهت آتش بس و آغاز مذاکرات سیاسی عنوان کرد و گفت که عقب نشینی حفتر از سرت و الجفره شرط طرابلس برای آتش بس است.

رییس دستگاه دیپلماسی ترکیه تصریح کرد: پیشنهادهای دولت وفاق درباره بحران لیبی به مسکو ارائه شده است و ما ممکن است نشستی را در سطح کارشناسان و نشست دیگری را در سطح وزیران برگزار کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووش اوغلو: در کنار جمهوری آذربایجان ایستاده ایم

چاووش اوغلو: در کنار جمهوری آذربایجان ایستاده ایم