مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-13پزشكي

لزوم اجرای طرح دادپزشک در راستای تسریع در صدور جواز دفن


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر لزوم اجرای طرح دادپزشک در راستای تسریع در صدور جواز دفن تأکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر لزوم اجرای طرح دادپزشک در راستای تسریع در صدور جواز دفن تأکید کرد.

احمد موقری در جلسه بحث و بررسی در خصوص طرح دادپزشک، هدف از اجرای طرح داد پزشک را حذف تشریفات زائد برای صدور جواز دفن و تسریع در دفن اموات عنوان کرد و گفت: با توجه اعتراض ها و گلایه های مردمی در ارتباط با طولانی بودن روند صدور جواز دفن برای متوفیانی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی فوت می شوند، ساماندهی و تسهیل اجرای طرح دادپزشک (طرحی برای کاهش کالبد شکافی) برای کاهش روند ترخیص و تحویل اجساد به بستگان آن ها و کاهش آلام خانواده های متوفیان و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری آن ها بین مراجع قضایی و سایر ادارات یکی از برنامه های اولویت دار این معاونت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، در ادامه هر یک از حاضرین نکته نظرات خود را پیرامون موضوع بیان کرده و پس از جمع بندی مطالب در راستای تسهیل اجرای طرح داد پزشک مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز، ضمن بهره مندی از توانمندی دادپزشکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای طرح دادپزشک در راستای تسریع در صدور جواز دفن

لزوم اجرای طرح دادپزشک در راستای تسریع در صدور جواز دفن