مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-13اجتماعي

امکان مشارکت در مدرسه سازی با پرداخت هزینه یک آجر فراهم شد


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور از اجرای طرح «آجر به آجر» خبر داد و گفت: با اجرای این طرح افراد خیر می توانند حتی با پرداخت هزینه یک آجر، در امر مدرسه سازی مشارکت کنند.

- یزد ـ رییس سازمان نوسازی مدارس کشور از اجرای طرح آجر به آجر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح افراد خیر می توانند حتی با پرداخت هزینه یک آجر، در امر مدرسه سازی مشارکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهراله رخشانی مهر ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: یکی از مواردی که در این سند مورد توجه قرار گرفته، فضا و تجهیزات آموزشی است.

وی عنوان کرد: برای اجرای این بخش از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، جلسات متعددی با آموزش و پرورش تشکیل شده و و بحث فضا و تجهیزات با بهره گیری از سبک معماری اصیل ایرانی اسلامی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

رخشانی مهر بر ضرورت افزایش مشارکت مردم در امر مدرسه سازی تاکید کرد و اظهار داشت: به طور قطع خیران نقش بسیار تعیین کننده و مهم در امر تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارند و باید ساز و کار این مهم فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان مشارکت در مدرسه سازی با پرداخت هزینه یک آجر فراهم شد

امکان مشارکت در مدرسه سازی با پرداخت هزینه یک آجر فراهم شد