مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-13اجتماعي

ارائه خدمات مشاوره ای توسط13هزار مشاور و750 مرکز مشاوره در سراسرکشور


مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اعلام کرد: 13 هزار مشاور و750 مرکز مشاوره در سطح کشور به دانش آموزان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود شکوهی از حضور 13 هزار مشاور برای 14 میلیون دانش آموز در مدارس خبر داد و اظهار کرد: در حوزه مشاوره ای برای درون مدرسه و هم بیرون مدرسه برنامه هایی را پیش بینی کرده ایم و اغلب آن ها در حال اجرا هستند اما با توجه به محدودیت مالی، زمانی و فرصتی که داریم بیشترین برنامه هایمان متمرکز بر مدرسه است.

وی با اشاره به بحث غربالگری ها، ارجاع و درمان تصریح کرد: در بخش ارجاعات، درمان ها و خدمات حمایتی و مددکاری ما با دستگاه های مختلف ارتباط داریم و یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار ما در این برنامه ها خانواده ها هستند.

شکوهی ادامه داد: در دوره های 9 گانه آموزشی که پیش بینی شده، بخشی از آن ها مربوط به خانواده ها و والدین است و در سامانه طرح نماد هم خانواده ها حضور و مشارکت دارند، همه والدین کاربری و رمز عبور اختصاصی دارند و می توانند از اطلاعات لازم در سامانه هم برخوردار شوند.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی بر نقش محوری اولیا در پیشبرد برنامه ها تاکید و عنوان کرد: عواملی مانند؛ فرد، مدرسه، همسالان، خانواده و … در حوزه اجتماعی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاوره ای توسط13هزار مشاور و750 مرکز مشاوره در سراسرکشور

ارائه خدمات مشاوره ای توسط13هزار مشاور و750 مرکز مشاوره در سراسرکشور