مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-13اقتصادي

تعیین قیمت های دل خواه در بازار مسکن


با وجود کاهش سرعت رشد ماهانه قیمت مسکن در تیرماه، شواهد و قرائن حاکی از آن است که بازار در سردرگمی قیمتی به سر می برد و اختلاف فاحشی بین نرخ های پیشنهادی وجود دارد.

- با وجود کاهش سرعت رشد ماهانه قیمت مسکن در تیرماه، شواهد و قرائن حاکی از آن است که بازار در سردرگمی قیمتی به سر می برد و اختلاف فاحشی بین نرخ های پیشنهادی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تشدید نوسانات بازار مسکن در ماه های ابتدایی سال 1399 مسئولان را بر آن داشت تا اقداماتی برای کنترل فوری بازار در دستور کار قرار دهند.

حذف قیمت از آگهی های فروش ملک، تعیین سقف 25، 20 و 15 درصد برای اجاره بها، الزام به دریافت کد رهگیری، اختصاص 250 هزار هکتار از اراضی کشاورزی برای احداث مسکن و طرح احداث سالیانه یک میلیون واحد مسکونی که البته هنوز روی کاغذ قرار دارد از جمله این اقدامات بود.

راه های جایگزین برای تعیین قیمت در این بین روز 21 اردیبهشت ماه بنا به دستور قضایی، ممنوعیت سایت های فروش ملک از درج قیمت مسکن اجرا شد.

هرچند آمار خرداد نشان داد این اقدام در کنترل قیمت ها تاثیر چندانی نداشته است.

از طرف دیگر به نظر می رسد سایت ها برای دور زدن قانون و تعیین قیمت، راه های جایگزین مثل استفاده از فضای مجازی و سایر اپلیکیشن ها را در پیش گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین قیمت های دل خواه در بازار مسکن

تعیین قیمت های دل خواه در بازار مسکن