مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-13سياسي

اسماعیل مریوانی مدیرکل میراث فرهنگی استان کردستان شد


اسماعیل مریوانی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ظهر امروز یکشنبه و طی مراسمی در سنندج اسماعیل مریوانی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کردستان معرفی شد.

اسماعیل مریوانی مدیرکل جدید میراث ف هنگی کردستات با بیان اینکه این مسئولیت فرصتی برای خدمت به نظام و توسعه استان است، گفت: پروژه های خوبی در بخش گردشگری از جمله ساخت هتل های 4 ستاره و 5 ستاره در دست اجرا داریم که امید است تا پایان سال 99 به بهره برداری برسند.

وی به پیگیری ها و اقدام های مناسب در بخش های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: در حوزه صنایع دستی پروژه موزه فرش بیجار با اعتبار 50 میلیارد ریال در دست احداث می باشد و در حوزه میراث فرهنگی نیز پرونده ثبت جهانی هورامان با اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار در حال پیگیری است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کردستان راه اندازی خانه خلاق صنایع دستی را از دیگر پروژ ه های شاخص در حال اجرا در استان برشمرد و اظهار داشت: حدود 10 طرح و پروژه گردشگری و کارگاه صنایع دستی دیگر نیز در حال احداث است و امیدواریم تا پایان سال جاری این طرح ها به بهره برداری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل مریوانی مدیرکل میراث فرهنگی استان کردستان شد

اسماعیل مریوانی مدیرکل میراث فرهنگی استان کردستان شد