مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-13اقتصادي

چند میلیارد دلار به کشور برنگشته است؟


با نزدیک شدن به پایان مهلت تعیین شده از سوی بانک مرکزی برای صادرکنندگانی که هنوز ارز خود را به کشور بازنگردانده اند عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران رقم دقیق این ارز را تحلیل و بررسی کرد.

- با نزدیک شدن به پایان مهلت تعیین شده از سوی بانک مرکزی برای صادرکنندگانی که هنوز ارز خود را به کشور بازنگردانده اند عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران رقم دقیق این ارز را تحلیل و بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (دوشنبه) در نشست اعضای کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران که با حضور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اعضاء به بررسی مسائل مربوط به رفع تعهد ارزی صادرکنندگان پرداختند و بار دیگر از بانک مرکزی خواستند در زمان تعیین شده از سوی این بانک تجدیدنظری صورت گیرد.

در صحبت های مطرح شده، رقمی حدودا 27.

5 میلیارد دلاری مطرح می شود که ارز حاصل از صادراتی که در سال های 1397 – 1398 به کشور بازنگشتند و بانک مرکزی تاکید کرده که اگر تا پایان تیرماه این ارز بازنگردد کارت بازرگانی صادرکنندگان متخلف تعلیق خواهد شد.

با وجود مطرح شدن این اعداد کیوان کاشفی - عضو هیات رییسه اتاق ایران - در نشست امروز به تشریح ابعاد مختلف رسیدن به این عدد پرداخت و اعلام کرد: ارز حقیقی بازنگشته به کشور بسیار کمتر از 27 میلیارد دلار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند میلیارد دلار به کشور برنگشته است؟

چند میلیارد دلار به کشور برنگشته است؟